سرلشکر سلامی: از طرح انزوای دشمنان خارج شده‌ایم اوکراین به بزرگترین پالایشگاه نفت روسیه در دریای سیاه حمله پهپادی کرد وزیر ارشاد درباره استخدام برادرزاده‌اش در وزارت بهداشت توضیح داد دادگاه عالی هند، قانون ایالتی تبعیض‌آمیز علیه مسلمانان را رد کرد عملیات زمینی جدید ارتش رژیم صهیونیستی در شرق خان‌یونس آغاز شد گفت و گوی تلفنی نخست وزیر ژاپن با پزشکیان کمیسیون امنیت ملی مجلس با برخی گزینه های وزارت امور خارجه مخالفت خواهد کرد ظریف: آماده گفتگو مطابق با برجام هستیم تاکید نیروی پدافند هوایی بر لزوم بهره گیری بیشتر از دانش‌های بومی گفت و گوی تلفنی رئیس جمهور منتخب با رئیس جمهور قزاقستان افزایش آمار شهدای غزه به ۳۹ هزار نفر بیانیه وزارت دفاع روسیه درباره رزمایش امداد و نجات دریایی ۲۰۲۴ در دریای خزر تکذیب دستور اژه‌ای درباره توقف آزادسازی قیمت بلیت هواپیما مراسم تحلیف رئیس جمهور با حضور قطعی ۵ رئیس‌جمهور و ۱۰ رئیس مجلس از سراسر جهان برگزار می‌شود افزایش خیره کننده کمک‌ به دموکرات‌ها بعد از اعلام انصراف بایدن رزمایش امداد و نجات و امنیت دریایی ۲۰۲۴ به پایان رسید زاکانی به تهدید استعفای دسته‌جمعی برخی از اعضای شورای شهر تهران پاسخ داد نماینده ولی‌فقیه در سپاه: هیچ زمانی جبهه استکبار مثل امروز، احساس ضعف و شکست نداشته است صدور کیفرخواست برای علی‌اکبر رائفی‌پور (یکم مرداد ۱۴۰۳) نماینده مردم مشهدوکلات در مجلس شورای اسلامی: بیانات رهبری مسیر مجلس را برای رأی به وزرا روشن کرد
سرخط خبرها

مبلغ یارانه فروردین تغییر خواهد کرد؟

  • کد خبر: ۱۰۳۱۱۷
  • ۰۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۵
مبلغ یارانه فروردین تغییر خواهد کرد؟
بر اساس اعلام سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها مبلغ یارانه معیشتی بنزین طبق روال ماه‌های قبل واریز می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، قبل از عید بود که مجلس اعلام کرد یارانه پردرآمدها حذف خواهد شد و به جای آن خانواده‌هایی که سه فرزند تحت تکفل دارند و جز ۴دهک اول درآمدی هستند، یارانه سه برابری دریافت می‌کنند.

پس از آن چهارم فروردین ماه امسال، وزیر رفاه از افزایش یارانه‌های ٣دهک ابتدایی خبر داد. اما میزان این افزایش مشخص نبود و هیچ جزییات دقیقی نیز در این باره منتشر نشد و عبدالملکی تنها به وعده‌ای در مورد افزایش مبلغ یارانه‌ها کفایت کرد.

داستان یارانه‌ها در اینجا پایان نیافت و روز گذشته ابوترابی، نماینده مجلس از تقسیم کشور به ١٠دهک خبر داد. براین اساس به گفته او قرار است یارانه سه دهک پردرآمد حذف و به جای آن دهک‌های پایین، یارانه سه برابری دریافت کنند. در واقع باتوجه به گفته‌های ابوترابی، یک خانواده ۴نفره یارانه ۵۴۶هزار تومانی دریافت خواهد کرد؛ البته اگر مقصود یارانه نقدی باشد.

 
این موضوع موجب ابهام برای واریز  یارانه معیشتی بنزین فروردین ماه شد. اما پیگیری‌های تجارت‌نیوز از سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها حاکی از این است که یارانه معیشتی بنزین طبق روال ماه‌های قبل واریز می‌شود.

براساس برنامه دولت باید در روز چهارشنبه هفته آینده یعنی ۱۰ فروردین ماه یارانه معیشتی بنزین به حساب سرپرستان خانوار حدود ۶۰ میلیون نفر واریز شود. این یارانه در ساعت ۲۴ پرداخت می‌شود.

همانند دوره‌های قبل، مبلغ یارانه بنزین خانواده‌های یک نفره ۵۵ هزار تومان، خانواده‌های دو نفره ۱۰۳ هزار تومان، خانواده‌های سه‌ نفره ۱۳۸ هزار تومان، خانواده‌های چهار نفره ۱۷۲ هزار تومان و خانواده‌های پنج‌ نفره و بیشتر ۲۰۵ هزار تومان است.

همچنین شانزدهمین قسط از پرداخت دومین مرحله وام یک میلیون تومانی کرونایی از حساب سرپرستان خانوارهایی که این وام را دریافت کرده‌اند، کسر می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->